Οι προηγούμενες διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις τελετές απονομών

Regional Media Awards 2018

Αισιόδοξα μηνύματα για την Περιφέρεια, παρά τις προκλήσεις

Μέσα σε ένα περιβάλλον έντονων προκλήσεων, τα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα Ενημέρωσης διατηρούν τη δυναμική τους και αναζητούν τη θέση τους στο μελλοντικό μιντιακό τοπίο. Τα Regional Media Awards ανέδειξαν αυτή τη δυναμική για τρίτη συνεχή χρονιά, απονέμοντας δε, για πρώτη φορά φέτος, τη διάκριση Regional Media Group of the Year, στον Όμιλο Κρήτη TV.

Παρακολουθήστε on demand, την απονομή των Regional Media Awards 2018.

Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε στο Gazarte, η τελετή απονομής των Regional Media Awards 2018, με την παρουσία ιδιοκτητών, ανώτατων και ανωτέρων στελεχών σημαντικών Περιφερειακών και Τοπικών ΜΜΕ, εκπροσώπων της διαφημιστικής αγοράς, διαφημιζόμενων, δημοσιογράφων κ.ά. Την τελετή παρακολούθησαν περισσότεροι από 200 συμμετέχοντες, αριθμός που αντικατοπτρίζει τη σημαντική αποδοχή της διοργάνωσης από την αγορά, καθώς και την προσπάθεια αναβάθμισης των Βραβείων, με τη διεξαγωγή του Regional Media Forum ‘18.

Regional Media Awards 2018 Regional Media Awards 2018 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Ενδεικτικό δε της σημαντικής διείσδυσης της διοργάνωσης στην ευρύτερη αγορά των Media και της Eπικοινωνίας ήταν και το γεγονός ότι στην Τελετή Απονομής παρευρέθηκε και ο Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος. Στον σύντομο χαιρετισμό του σημείωσε, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Είναι σαφές ότι τα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα έχουν ένα δυναμικό παρόν και μια πολύ ξεκάθαρη θέση στο μελλοντικό μιντιακό τοπίο. Είναι πολύ σημαντικά και για τη δημοκρατία και για την ανάδειξη της τοπικότητας και της πολιτιστικής πολυμορφίας, αφορούν πάνω από το 50% του πληθυσμού της χώρας και έχουν και μια άλλη ιδιαιτερότητα, ότι έχουν καλύτερη πρόσδεση με τις τοπικές κοινωνίες και για αυτόν τον λόγο η αξία τους είναι τεράστια.

Είναι ένας σημαντικός παίκτης για να οικοδομήσουμε ένα μελλοντικό τοπίο και στην ενημέρωση και στην ψυχαγωγία, το οποίο είναι πολυφωνικό, πλουραλιστικό, ευχάριστο και πολύ ελκυστικό, τόσο για το κοινό όσο και για τους διαφημιστές, τους διαφημιζόμενους και τους επενδυτές». Παράλληλα, δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι το Υπουργείο θα σταθεί αρωγός στο ΕΣΡ κατά τη διαδικασία αδειοδότησης των Περιφερειακών Μέσων και των Θεματικών Μέσων πανελλαδικής εμβέλειας, προκειμένου αυτή να γίνει σύντομα, με διαφανή και ανεπηρέαστο τρόπο. Επιπλέον, συμπλήρωσε ότι δεν πρέπει να υπάρχουν τεχνοφοβικές συμπεριφορές και ότι πρέπει να λάβουμε πολύ σοβαρά το θέμα της ψηφιακής τεχνολογικής αναβάθμισης των Περιφερειακών Μέσων.

Τα Regional Media Awards 2018 διοργανώνονται για τρίτη χρονιά από τη Boussias Communications, με στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα (Εφημερίδες, Περιοδικά, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο και sites) στη χώρα μας.

Την εκδήλωση παρουσίασε ο δημοσιογράφος-συγγραφέας Πέτρος Κουμπλής, ενώ άνοιξε με χαιρετισμό ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, Κώστας Σταματάκης, Chief Marketing & Customer Officer της Dixons SEE / Κωτσόβολος, ο οποίος αναφέρθηκε στο δύσκολο έργο της κριτικής επιτροπής, καθώς όπως τόνισε, τα περισσότερα έργα ήταν πολύ υψηλού επιπέδου, χαρακτηρίζοντας ορισμένα ακόμα και εξαιρετικά. Μεταξύ άλλων, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Κρίνοντας από το περιεχόμενο που κληθήκαμε να αξιολογήσουμε, τα έργα αυτά δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από άλλα ελληνικά ή και διεθνή έργα Μέσων. Αυτό είναι μια έμπρακτη απόδειξη ότι τα Περιφερειακά Μέσα δεν είναι απλά η παρέα, η ενημέρωση, η ψυχαγωγία των τοπικών κοινωνιών, αλλά είναι κάτι πολύ παραπάνω. Είναι κομμάτι του πολιτισμού και της κοινωνίας. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η κατηγορία που ξεχώρισε ήταν αυτή της κοινωνικής προσφοράς.

Απ’ την άλλη, τα έργα που είχαν να κάνουν με διαφήμιση και χορηγία δεν πήγαν καλά, οπότε εκεί υπάρχει περιθώριο βελτίωσης». Κλείνοντας, σημείωσε ότι η ύπαρξη περισσότερων και υγιών Μέσων είναι «ασπίδα» απέναντι στον κόσμο των ψευδών ειδήσεων.

Κορυφαίες Διακρίσεις

Κορυφαία στιγμή της βραδιάς ήταν οι απονομές των Grand Awards τα οποία κέρδισαν: Στην ενότητα Εφημερίδες-Περιοδικά η Πελοπόννησος Ημερήσια Ανεξάρτητη Περιφερειακή Εφημερίδα, στην ενότητα Τηλεόραση το IONIAN TV, στην ενότητα Ραδιόφωνο o ΣΟΚ FM 104,8 του Kartelias Media Group και στην ενότητα Digital Media το Neakriti.gr του Ομίλου Κρήτη TV.

Την απονομή των Grand Awards πραγματοποίησε ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος. Για πρώτη φορά δε, απονεμήθηκε φέτος το βραβείο Regional Media Group of the Year. To βραβείο αυτό απονέμεται στο media group της Περιφέρειας που σημείωσε σημαντικές διακρίσεις σε όλους τους τομείς δράσης του την χρονιά αυτή. Για το 2018, Regional Media Group of the Year αναδείχθηκε ο Όμιλος Κρήτη TV, με τα Κρήτη TV, Radio 9,84 FM, Νέα Κρήτη και το web site neakriti.gr.

Η Ελένη Κοκοσάλη, Εμπορική Διευθύντρια του Ομίλου Κρήτη TV, παραλαμβάνοντας το βραβείο ανέφερε: «Εκ μέρους του Ομίλου Κρήτη TV, σας ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτή την ιδιαίτερη διάκριση. Καμία κατάκτηση δεν θα ήταν εφικτή, χωρίς το κοινό μας, χωρίς τους ανθρώπους που μας τιμούν και μας έχουν επιλέξει για την ενημέρωσή τους. Είναι μεγάλη τιμή που μας ανοίγουν τα σπίτια τους, αλλά ταυτόχρονα είναι και μεγάλη η ευθύνη και η υποχρέωσή μας, να τους επιστρέψουμε την τιμή που μας κάνουν όλα αυτά τα χρόνια. Φιλοδοξία όλων των συντελεστών του Ομίλου μας, είναι να συνεχίσουμε να αγαπούμε αυτό που κάνουμε, διότι ξέρουμε πως μόνο έτσι μπορούμε να διατηρούμε αυτή την τιμητική κατάκτηση. Χωρίς εκπτώσεις στη δουλειά μας, με σεβασμό στους ανθρώπους που μας παρακολουθούν, με συνέπεια και επαγγελματισμό. Εκ μέρους όλων μας ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Κρήτη. Και ας θυμόμαστε ότι πάνω απ’ όλα είναι ο άνθρωπος! Ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε, που δημιούργησε, ο κ. Αντώνης Δημητρίου, που μας οδηγεί ακόμα και σήμερα, στην ψηφιακή εποχή. Τον ευχαριστούμε πολύ!».

Regional Media Forum ‘18

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε για 2η φορά και το Regional Media Forum ‘18, ενισχύοντας τον στόχο της διοργάνωσης για ανάδειξη όχι μόνο των Περιφερειακών και Τοπικών Μέσων, αλλά και των προβλημάτων και των προκλήσεων που αυτά αντιμετωπίζουν. Στο forum, εκπρόσωποι θεσμικών φορέων, μεγάλοι διαφημιζόμενοι, media specialist agencies και εκπρόσωποι ΜΜΕ συζήτησαν για το μέλλον των Τοπικών & Περιφερειακών Μέσων, σε δύο πάνελ με τη συμμετοχή του Νίκου Χατζηνικολάου, Προέδρου της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΙΗΕΑ) και Μέλος του Δ.Σ. της Ευρωπαϊκής Ένωσης Εκδοτών Εφημερίδων (ΕΝΡΑ), σε ρόλο συντονιστή. Τα πάνελ αναφέρθηκαν τόσο στα προβλήματα, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις στη λειτουργία και ανάπτυξη των Τοπικών & Περιφερειακών Μέσων, όσο και στα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και στους ανασταλτικούς παράγοντες διαφημιστικής τους απορρόφησης.

Οι συμμετέχοντες αναφέρθηκαν στους πιθανούς τρόπους εμπορικής συνεργασίας των Τοπικών Μέσων με τα Μέσα πανελλαδικής εμβέλειας, στις προσπάθειες αναβάθμισης περιεχομένου των Περιφερειακών και Τοπικών Μέσων, στη δυνατότητα παροχής tailor made περιεχομένου για τους διαφημιζόμενους, στην υψηλή διείσδυση των Τοπικών Μέσων και στον ρόλο του διαδικτύου στην πορεία των ΜΜΕ. Επιπλέον, συζητήθηκε το πόσο επηρεάζει την απορρόφηση διαφημιστικού budget η έλλειψη περισσότερων στοιχείων και ερευνών σχετικά με τη διείσδυση των Περιφερειακών και Τοπικών Μέσων και του προφίλ του κοινού τους.

Αναλυτικά, στο πρώτο πάνελ συμμετείχαν οι Αντώνης Γρηγορόπουλος, Πρόεδρος, ΠΕΙΡΑΣ, Nίκος Σύμπουρας, Μέλος Δ.Σ., ΕΔΕΕ, Βαλέρια Τσάμη, Αντιπρόεδρος Δ.Σ., ΣΕΔΕΑ, Βαγγέλης Αθανασίου, Πρόεδρος, ΣΗΠΕ και Αντώνης Μουντάκης, Πρόεδρος, ΕΙΕΤ. Στο δεύτερο πάνελ συμμετείχαν οι Σπύρος Καμπιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος, Ιonian TV, Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος & Επικεφαλής Τμήματος Marketing και Εξαγωγών, Λουξ Μαρλαφέκας, Nίτσα Καρατζόγλου, Business Unit Director, Mindshare, Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner, Focus Bari και Νίκος Καρτελιάς, CEO & Founder, Kartelias Media Group.

Regional Media Awards 2017

Τα Τοπικά και Περιφερειακά Μέσα είναι «εδώ»!

Με μεγάλο ενθουσιασμό, οι άνθρωποι των Τοπικών και Περιφερειακών Μέσων έδωσαν το «παρών» στην καθιερωμένη πλέον ετήσια συνάντησή τους, τα Regional Media Awards. Η διοργάνωση τους έδωσε την ευκαιρία να συναντηθούν, να «ακουστούν», να αναδειχθούν και να διακριθούν, αποδεικνύοντας την αξία και τη δυναμική τους.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Regional Media Awards 2017.

Η τελετή απονομής των Regional Media Awards ’17 πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017 στο Gazarte, στον Κεραμικό, με παρουσιάστρια την ηθοποιό Βαλέρια Κουρούπη. Πρόκειται για τη 2η διοργάνωση των συγκεκριμένων βραβείων, τα οποία έτυχαν θερμής υποδοχής για ακόμα μια χρονιά, καταγράφοντας σχεδόν διπλάσιες υποψηφιότητες από πέρυσι και ραγδαία αύξηση στους μοναδικούς συμμετέχοντες οργανισμούς και εταιρείες.

Τα Regional Media Awards διοργανώνονται από τo Μarketing Week και τη Boussias Communications, με στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν την αριστεία στα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα (Εφημερίδες, Περιοδικά, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, sites) στη χώρα μας. Aπώτερος σκοπός των βραβείων αυτών είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, μέσω της ανάδειξης βέλτιστων πρακτικών, οι οποίες θα αποτελέσουν οδηγό για τους υπόλοιπους παρόχους περιεχομένου, καθώς και για media specialist agencies, διαφημιστικές εταιρείες και διαφημιζόμενους. Η φετινή διοργάνωση ήρθε ιδιαίτερα αναβαθμισμένη, καθώς περιέλαβε και το Regional Media Forum ’17, το οποίο πραγματοποιήθηκε λίγο πριν την τελετή απονομής. Σε αυτό συμμετείχαν καταξιωμένοι ξένοι keynote ομιλητές, οι οποίοι παρουσίασαν την πραγματικότητα των περιφερειακών ΜΜΕ χωρών όπως η Μ. Βρετανία, αλλά και επιφανείς εκπρόσωποι της εγχώριας κοινότητας (εκπρόσωποι ΜΜΕ της περιφέρειας, διαφημιζόμενοι και διαφημιστές), οι οποίοι μέσα από συζήτηση panel ανέδειξαν τις μεγάλες προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν σήμερα τα Περιφερειακά και Τοπικά ΜΜΕ.

Regional Media Awards 2017 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Η ουσιαστική αναβάθμιση του θεσμού αντικατοπτρίζεται και στην Κριτική Επιτροπή των βραβείων, η οποία φέτος διευρύνθηκε με περισσότερα μέλη, εκπροσώπους media shops και μεγάλων διαφημιζόμενων, θεσμικούς φορείς, μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, δημοσιογράφους κ.ά. Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής ήταν για δεύτερη χρονιά ο Κωνσταντίνος Καμάρας.

Χορηγός των βραβείων είναι η Mave Media και η Digitad. Υποστηρικτές των βραβείων είναι η FocusBari, η Global Media Communication και η Red Lemon. Τα βραβεία τελούν υπό την αιγίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών και του IAB Hellas.

Τα Grand Awards της βραδιάς

Η τελετή έκλεισε με την απονομή των Grand Awards σε κάθε ενότητα, διάκριση που απονέμεται στο Μέσο εκείνο που κατάφερε να συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει σε όλες τις κατηγορίες. Τα βραβεία απένειμαν ο Κωνσταντίνος Καμάρας, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών, Αντώνης Γρηγορόπουλος και ο Διευθυντής Τομέα Επικοινωνίας του ΣΕΒ, Δημήτρης Βέργαδος. Συγκεκριμένα, το Grand Newspaper Award απονεμήθηκε στην Εφημερίδα Πελοπόννησος, το Grand Magazine Award στο ByBusMagazine, το Grand Radio Award απονεμήθηκε στο CosmoRadio 95,1 FM, το Grand Digital Media Award στο Cretalive.gr και το Grand TV Award απέσπασαν τα Ionian TV και Κρήτη TV, λόγω ισοβαθμίας.

«Τα Περιφερειακά Μέσα αποτελούν βασικό κύτταρο των τοπικών κοινωνιών»

Κωνσταντίνος Καμάρας, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων

«Τα Περιφερειακά Μέσα αποτελούν βασικό κύτταρο των τοπικών κοινωνιών, συνεπώς θεμέλιο λίθο ενός έθνους, ενός τόπου. Οι δουλειές οι οποίες είδαμε και αξιολογήσαμε υπογραμμίζουν και σαφώς ενθαρρύνουν προσπάθειες, όπως είναι αυτά τα βραβεία. Γιατί πολλά μπορεί να πει κανείς για το πόσο ισχυρά είναι τα Τοπικά και Περιφερειακά Μέσα, πόσο μάλλον να κάνει αντίστιξη με την αλλοδαπή, εντούτοις νομίζω ότι η σύγκριση της φετινής εκδήλωσης με την περσινή, ήδη δίνει μια εικόνα δυναμικής, η οποία είναι σαφώς αξιοσημείωτη, σαφώς αξιοθαύμαστη. Σκεφτείτε το: σχεδόν διπλάσιες υποψηφιότητες, σχεδόν διπλάσιες εταιρείες, δηλαδή οργανισμοί Μέσων ενημέρωσης οι οποίοι συμμετέχουν, μια κριτική επιτροπή σαφώς εμπλουτισμένη με στελέχη της αγοράς, διαφημιζόμενους και διαφημιστικές εταιρείες, δηλαδή τους πελάτες οι οποίοι αποτιμούν, εκτιμούν και στο τέλος επενδύουν στη δυναμική των τοπικών και περιφερειακών Μέσων, και ένα υψηλότατο επίπεδο έργων που είδαμε και αξιολογήσαμε, αιγίδες από φορείς της αγοράς, είτε από παραδοσιακά Μέσα είτε από τον ψηφιακό κλάδο, αλλά και βέβαια ένα πολύ ενδιαφέρον forum. Όπως είπαμε και πέρυσι, οι δουλειές των Τοπικών και Περιφερειακών Μέσων δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από άλλες εθνικών Μέσων, οπότε ναι, είναι ώρα να αναδειχθούν και να βραβευθούν».

«Η σχέση πολιτών και Τοπικών και Περιφερειακών ΜΜΕ είναι πολύ δυνατή»

Ενδιαφέροντα τα συμπεράσματα του Regional Media Forum ’17

Η αξία, η φύση και η απήχηση των Τοπικών και Περιφερειακών Μέσων τονίστηκαν μεταξύ άλλων στο πρώτο Regional Media Forum ’17, το οποίο διοργάνωσαν το Μarketing Week και η Boussias Communications στο πλαίσιο των Regional Media Awards ’17, την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017 στο Gazarte, στον Κεραμικό. Στο Forum συμμετείχαν καταξιωμένοι ξένοι keynote ομιλητές, οι οποίοι παρουσίασαν την πραγματικότητα των περιφερειακών ΜΜΕ χωρών όπως η Μ. Βρετανία, αλλά και επιφανείς εκπρόσωποι της εγχώριας κοινότητας (εκπρόσωποι ΜΜΕ της περιφέρειας, διαφημιζόμενοι και διαφημιστές), οι οποίοι μέσα από συζήτηση panel ανέδειξαν τις μεγάλες προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν σήμερα τα Περιφερειακά και Τοπικά ΜΜΕ. Συγκεκριμένα, πρώτος στη σκηνή ανέβηκε ο Roger Holland, Joint Industry Commmittee for Population Standards. Στην παρουσίασή του με τίτλο «The power, the exclusivities and the nature of regional media – The excellent choice as advertising vehicles for advertisers», επεσήμανε ότι βασικό διαφημιστικό πλεονέκτημα των τοπικών Μέσων έναντι των Εθνικών είναι ότι τα Τοπικά Μέσα παρέχουν πληροφορίες στο κοινό σχετικά με «το τι να αγοράσει και που να το αγοράσει».

Regional Media Forum

Επιπλέον, σημείωσε τη ραγδαία αύξηση της digital διαφημιστικής δαπάνης, τονίζοντας ότι η άνοδος του digital δεν συνεπάγεται μείωση της κατανάλωσης των παραδοσιακών Μέσων, αλλά αύξηση της κατανάλωσης Μέσων γενικότερα. Στο πλαίσιο αυτό, καθίσταται επιτακτική η ανάγκη στο digital περιβάλλον για καθιέρωση αξιόπιστων metrics από ανεξάρτητο φορέα, ενώ κλείνοντας τόνισε ότι σημασία αρχικά έχει το reach και έπεται το viewability. Επόμενος κeynote speaker ήταν ο Jim Chisholm, Media Strategy Consultant, με την παρουσίαση «Local news has a great future. It just isn’t what it used to be». Ο Chisholm παρουσίασε case studies τοπικών Μέσων της Σκωτίας και πώς αυτά κατάφεραν να ξεπεράσουν σε απήχηση τα Μέσα εθνικής εμβέλειας. Ανέφερε ότι ειδοποιός διαφορά των τοπικών Μέσων είναι ότι γράφονται από ντόπιους, διαβάζονται από ντόπιους και ότι τα χρήματα που κινούνται γύρω από αυτά μένουν στην τοπική κοινωνία. Όπως ανέφερε, οι άνθρωποι αναζητούν relevance και ευχάριστες ειδήσεις από τα Μέσα που επιλέγουν. Ακολούθησε παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου, Founder & Managing Partner της Focus/Bari, με θέμα «Η κρυμμένη δύναμη των Περιφερειακών Μέσων», με στοιχεία για την απήχηση των τοπικών και περιφερειακών ΜΜΕ, ενώ η ίδια συντόνισε και το πολύ ενδιαφέρον πάνελ «Tα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα στην Ελλάδα σήμερα: Προκλήσεις και ευκαιρίες, θεωρία & πράξη».

Στο πάνελ συμμετείχαν οι: Σπύρος Καμπιώτης, Α’ Αντιπρόεδρος, Ένωση Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας (Ε.Ε.Τ.Ε.Π.), Αντώνης Γρηγορόπουλος, Πρόεδρος, Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών (Π.Ε.Ι.ΡΑ.Σ), Λεωνίδας Βαρουξής, Πρώην Πρόεδρος ΣΗΠΕ, Πρώην Γενικός Γραμματέας Περιφερειακών Καναλιών, Εκδότης/Διευθυντής, εφημερίδα «Πατρίς» Πύργου, Κώστας Σταματάκης, Μέλος ΔΣ, ΣΔΕ / Chief Marketing & Customer Officer, Dixons/Κωτσόβολος, και Θεόφιλος Κωτσίδης, Media & Digital Strategist, Founder Oyster Media. Το πάνελ εξέτασε το γιατί τα ΜΜΕ της περιφέρειας δεν απολαμβάνουν το μερίδιο της διαφημιστικής πίττας που δικαιούνται, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι για να αλλάξει η συγκεκριμένη κατάσταση απαιτούνται 3 πράγματα: 1.Έρευνες και αξιόπιστα στοιχεία σχετικά με τα ΜΜΕ (κυκλοφορία, αναγνωσιμότητα, θέμα εξειδίκευσης κ.λπ.) τα οποία να είναι διαθέσιμα σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους, 2.Στελέχη των τοπικών και περιφερειακών Μέσων που να είναι εξοικειωμένα με τη διαφημιστική αγορά και τον τρόπο λειτουργίας της, 3.Ποιοτικό περιεχόμενο. Αξίζει να σημειωθεί ότι με το πέρας του πάνελ, ακολούθησε ενεργός συμμετοχή του κοινού με ερωτήσεις και σχόλια προς τους συμμετέχοντες.

Local / Regional, Not national, Not international

Roger Holland, Joint Industry Committee for Population Standards

 Κατεβάστε την παρουσίαση (.zip 567 KB)

“Rerupting” local news in a mad world

Jim Chisholm, Media Strategy Consultant

 Κατεβάστε την παρουσίαση (.zip 567 KB)

Η κρυμμένη δύναμη των Περιφερειακών ΜΜΕ

Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner Focus Bari

 Κατεβάστε την παρουσίαση (.zip 2.645 KB)

Regional Media Awards 2016

Τα Τοπικά και Περιφερειακά Μέσα αποδεικνύουν την αξία τους στο βάθρο των νικητών

Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό υποδέχτηκαν τα τοπικά και περιφερειακά μέσα ενημέρωσης την πρώτη διοργάνωση των Regional Media Awards. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016, στο Gazarte, παρουσία ιδιοκτητών και στελεχών μέσων από όλη την Ελλάδα.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Regional Media Awards 2016.

Τα Regional Media Awards διοργάνωσε για πρώτη φορά η Boussias Communications με στόχο να αναδείξει και να επιβραβεύσει τα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα (Εφημερίδες, Περιοδικά, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο και sites) της Ελλάδας. Την εκδήλωση άνοιξε ο Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής των βραβείων, Κωνσταντίνος Καμάρας, ο οποίος επεσήμανε ότι στις υποψηφιότητες που κατατέθηκαν υπήρχαν εξαιρετικές δουλειές, χαρακτηρίζοντας τα τοπικά και περιφερειακά μέσα ως «ευρηματικά και ποιοτικά παρά τους πενιχρούς πόρους που έχουν στη διάθεσή τους».

Regional Media Awards 2016 (.pdf) Δείτε φωτογραφίες στο flickr

Μεταξύ άλλων, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η διεθνής εμπειρία δείχνει πως η ποιότητα και η δυναμική των περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης αποτελούν καθρέπτη της υπόστασης και των δυνατοτήτων των τοπικών κοινωνιών. Ευτυχώς, παρά τους δύσκολους καιρούς, υπάρχουν πολλά εξαιρετικά παραδείγματα που λειτουργούν ως κοιτίδες ελπίδας και αισιοδοξίας. Ώρα να αναδειχθούν, ώρα να βραβευθούν». Από την πλευρά της, η Ξένια Κούρτογλου, μέλος της κριτικής επιτροπής, δήλωσε: «Τα μέσα της περιφέρειας ξεχωρίζουν για δύο πολύ σημαντικούς λόγους: Για την αποκλειστικότητα και ανταγωνιστικότητα που διαθέτουν έναντι των εθνικών μέσων όσον αφορά στην τοπική θεματολογία, και για την αγάπη με την οποία τα περιβάλλει η εκάστοτε τοπική κοινωνία, καθώς τα νιώθει "δικά" της».

Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Αμαρουσίου Γεώργιος Πατούλης, καθώς και ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης. Ο Γ. Πατούλης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι είναι άκρως απαραίτητο να στηριχθούν τα τοπικά και περιφερειακά μέσα, καθώς «είναι αυτά που σε καθημερινή βάση αναδεικνύουν τα προβλήματα των τοπικών κοινωνιών και πολιτών». Με τη σειρά του ο Γ.Μώραλης τόνισε ότι το πλήθος των υποψηφιοτήτων που κατατέθηκαν στα βραβεία φανερώνει την αύξηση και τη δυναμική των τοπικών μέσων, ενώ επεσήμανε ότι τα Regional Media Awards θα πρέπει να γίνουν θεσμός.

Κορυφαία στιγμή της βραδιάς ήταν οι απονομές των Grand βραβείων, τα οποία κέρδισαν: στην ενότητα Εφημερίδες-Περιοδικά η εφημερίδα Πατρίς Πύργου, στην ενότητα Τηλεόραση το Ionian TV, στην ενότητα Ραδιόφωνο το Radio 9.84FM και το Παιδικό Ραδιόφωνο Family FM 89.5 λόγω ισοβαθμίας, και στην ενότητα Digital Media το Cretalive.gr.

Διοργάνωση

Official Publication

Χορηγός

3ds

Η 3ds παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν κάθε πτυχή του e-business – mobile apps, websites, digital marketing και εξατομικευμένη συμβουλευτική. Η συνολική λύση που προσφέρει σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, ειδησεογραφικά portals αλλά και σε επιχειρήσεις κάθε είδους, περιλαμβάνει native mobile εφαρμογές (iOS, Android, Windows) και ιστοσελίδες με δυνατότητα διαχείρισης τους από μια κοινή διαχειριστική ζώνη και έναν μεγάλο αριθμό εξειδικευμένων εργαλείων.

Υπό την Αιγίδα